welcome to my blog

Kαλώς ήρθατε στη σελίδα "aggistri".
Εδώ γράφουμε ότι "τσιμπάει" καθημερινά.
Κάθε σχόλιο και παρατήρηση δεκτά. Μη διστάσετε να γράψετε οτιδήποτε στο blog η να μου στείλετε e-mail.


Φ.Τ.

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Σχολικά βιβλία και χειραγώγηση ...

   Χαζά-χαζά και λίγο-λίγο με τη είσοδο Ιερέων και Μητροπολιτών μη ικανών ή με "αδύναμο" πνεύμα και σώμα, στην διοίκηση και γενικά σε θέσεις "κλειδιά" της Ιεροσύνης, κατάφεραν να περάσουν την κατάργηση της διδασκαλίας των Θρησκευτικών, την αλλοίωση των βιβλίων και την απομάκρυνση
από την Εκκλησία, στη Χώρα όπου το σύμβολο του Χριστιανισμού είναι ταυτισμένο με το Εθνικό της σύμβολο, τη σημαία. Θρησκευτικά λοιπόν...ΤΕΛΟΣ.
   Αφού μάθαμε αριθμητική με τις φακές και τα φασόλια, με τα κιλά και τα γραμμάρια, με τις κότες και τα αυγά, αλλά μείναμε, προφανώς στουρνάρια,ήρθε επιτέλους ο εκσυγχρονισμός και όλη η μαθηματική διδασκαλία βασίζεται...στο ευρώ. Προβλήματα και ασκήσεις με ευρώ, υπολογισμοί με
ευρώ, μετρήσεις σε ευρώ,ευρώ,ευρώ ..... και τίποτε άλλο. Έχουμε λοιπόν τα ...ευρωμαθηματικά !!!
   Στα βιβλία της γλώσσας δυστυχώς ο Γιαννάκης, η Αννούλα και η Μαρία ...πέθαναν νέοι, και αντικαταστάθηκαν επαρκώς από τον Αρμπέν, την Άισα και την Μελέκ... Άτομα δηλαδή της καθημερινότητάς μας.Όσο για την Νεοελληνική γλώσσα και τους κανόνες της γραμματικής...
σταματώ εδώ.
   Τα βιβλία της ιστορίας έχουν μελετηθεί τόσο καλά ώστε ένα παιδί που θα τελειώσει το Δημοτικό ας πούμε, έχει περισσότερες πιθανότητες να συγκρατήσει κάτι από τις (εναπομείναντες) σχολικές γιορτές, παρά να διδαχθεί οτιδήποτε από την ύλη των βιβλίων, τα οποία είναι τόσο κακογραμμένα
και τόσο κακώς διατυπωμένα που σκοπός τους ύπαρξης είναι μόνο η συντήρηση των εκπαιδευτικών
στον δημόσιο τομέα παρά η εκμάθηση της ιστορίας του τόπου.
   Τέλος, οι εκπαιδευτικοί που κάποτε είχαν την δυνατότητα να κρίνουν και να συνεισφέρουν στην
γραφή και τη δομή των βιβλίων αλλά και την επιλογή της βαρύτητας ενός μαθήματος, έχουν
παραγκωνισθεί πλήρως.

Υ.Γ.  "Αν θέλεις να καταστρέψεις μία χώρα, φρόντισε την αλλοίωση της ιστορία της, την υποβάθμιση της παιδεία της, και τη φτωχοποίηση  του πληθυσμού της ..."  (το ζεις;)
                                                                                                                           Φ.Τ.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας ...