welcome to my blog

Kαλώς ήρθατε στη σελίδα "aggistri".
Εδώ γράφουμε ότι "τσιμπάει" καθημερινά.
Κάθε σχόλιο και παρατήρηση δεκτά. Μη διστάσετε να γράψετε οτιδήποτε στο blog η να μου στείλετε e-mail.


Φ.Τ.

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Κυβέρνηση-Αντιπολίτευση, σχέση ερωτική !!!

   "Πυροβολώ" την Κυβέρνηση. Τον πρωθυπουργό και τους Υπουργούς της. Δεν το κάνω από αγάπη για άλλη πολιτική παράταξη μιας και δεν ανήκω ούτε και με εκφράζει καμία. Δεν είμαι Δεξιός, αριστερός ή κεντρώος. Δεν είμαι των "άκρων", δεν είμαι κανενός.
    Μοναδική μου έννοια είναι η Πατρίδα μου και ότι σε αυτήν υπάρχει. Τα παιδιά και η οικογένειά μου, το σπίτι μου, οι φίλοι, οι τόποι που έζησα κι αγάπησα και ο αέρας που με κρατά ζωντανό.
    Δεν έχω ζήσει χρόνια ξένοιαστα, μα έχω ζήσει όμορφα.Δε μισώ τους ανθρώπους, ακόμη και αυτούς για τους οποίους κατά καιρούς μιλώ με γλώσσα σκληρή.Στο σπίτι μου λειτουργώ και αποφασίζω με γνώμονα το καλό της οικογένειάς μου ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Κάνω λάθη και τα διορθώνω,
αγωνίζομαι καθημερινά.Ανέλαβα μια ευθύνη και θα την φέρω εις πέρας.Αυτή την εντύπωση είχα και για αυτούς που αναλαμβάνουν τη διακυβέρνηση μιας χώρας, ενός λαού.Κάθε ψεύτη (και την παράταξή του) ακολουθούσε ένας ακόμη μεγαλύτερος, ένας ακόμη χειρότερος.Από την αντιπολίτευση στην κυβέρνηση και τούμπαλιν.Η ένοχη Κυβέρνηση και η έντιμη αντιπολίτευση που άλλαζαν ρόλους και μισθολόγια αλλά πάντα παρέα στη "μαρμίτα" και στη διαπλοκή. Πίνανε και κερνούσαν και το μαγαζί αλλά μας χρέωναν το λογαριασμό. Και ξανά, και ξανά ...
   Κυβέρνηση και αντιπολίτευση κάθε φορά και ποιο αχόρταγοι, ποιο αιμοδιψείς. Παρεάκια, από
"τζάκια" και λοιμοκοντόροι ατσαλάκωτοι, ανταλλάζουν θέσεις, ιδέες , ρόλους εις το όνομα του ενός  και μοναδικού σκοπού, την εξαπάτηση, την "αμάκα" και το προσωπικό όφελος.Τα "γαβγίσματα" των
αντιπολιτευομένων αλλάζουν, αποκτώντας στόμα κυβερνώντων... και ξανά τούμπαλιν...και ξανά... και ξανά !!!
    Ένας λαός υπνωτισμένος από "υπερφόρτωση" προβλημάτων αναζητά τρέχοντας κάθε φορά στην κάλπη, τη λύτρωση, αλλά με το μυαλό μουδιασμένο.
    Η ΨΗΦΟΣ ΣΟΥ , Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ....σλόγκαν ικανό να διατηρεί το μυαλό σου σε μορφή
βουτύρου !!!
     Και το party ... συνεχίζεται !!!
                                                                                                         Φ.Τ.
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας ...