welcome to my blog

Kαλώς ήρθατε στη σελίδα "aggistri".
Εδώ γράφουμε ότι "τσιμπάει" καθημερινά.
Κάθε σχόλιο και παρατήρηση δεκτά. Μη διστάσετε να γράψετε οτιδήποτε στο blog η να μου στείλετε e-mail.


Φ.Τ.

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Έκκληση σε Τσίπρα και Κοτζιά από Ωνάση::κι όμως γίνεται !!!

Αποτέλεσμα εικόνας για τσιπρας κοτζιας

Το παρακάτω κείμενο αναγράφεται κατά προσέγγιση και δεσμεύομαι να δημοσιοποιήσω τα στοιχεία του ανθρώπου που το κοινοποίησε, νομίζω ο ίδιος, δημόσια.
  << Κύριοι Τσίπρα και Κοτζιά. Ονομάζομαι Παναγιώτης Ωνάσης και είμαι γόνος της οικογένειας Ωνάση πράγμα που με κάνει αυτόματα και ισότιμο κληρονόμο  της περιουσίας του Αριστοτέλη Ωνάση.Όλοι οι συγγενείς και φίλοι γνωρίζουν την ιστορία μου και το πόσο έχω ταλαιπωρηθεί από
αυτήν.Κατά το παρελθόν επισκέφθηκα την οικογένεια αλλά και τους επικεφαλής του ιδρύματος 
Ωνάση αναζητώντας δικαίωση αλλά και όπως προείπα το μερίδιο από την κινητή και  ακίνητη περιουσία, όπως και την εκμετάλλευση του ιστορικού ονόματός μου.Από τους παραπάνω διώχθηκα
με τις κλοτσιές διότι έψαξαν το παρελθόν μου και διαπίστωσαν πως ονομάζομαι Παναγιώτης Παπαδόπουλος και ουδεμία σχέση έχω με την οικογένεια Ωνάση άρα και την ιστορία ή την περιουσία αυτής.Πράγματι ονομάζομαι Παπαδόπουλος αλλά εγώ αυτοαποκαλούμαι Ωνάσης και έτσι νοιώθω..
Κύριε Τσίπρα, κύριε Κοτζιά, θα ήθελα την βοήθειά σας να διεκδικήσω το όνομα, την ιστορία και τον πλούτο αυτής της οικογένειας επειδή έτσι λέω ΕΓΩ. Παρακαλώ  για την παρέμβασή σας στην επίλυση του προβλήματός μου>>
                                                                            Με τιμή
                                                                    Παναγιώτης Ωνάσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας ...